sobota, 26 marca 2011

JEst wiosna

pisałem wczesniej o tematyce szczewików  piłkarskich,wybaczćie Ze nie pisałem o tym wczesniej!BUT jak to but, musi być głupi,ale czy na pewno znamy  specyfike tego GŁupiego  piłkarskiego  buta?SAM marnie odgrywam rolę piłkarzyka,i co jakisik czasik jadę sobie kupić buciki za 450zł by NABYć!ot tak,bo na okręgówce?,wtym siła!PRAWDĄ jest jednak to że mówi sie,że każda pipka zagra i bez butów!but daje kopa chroni słabe struktury stopy,sprawia że stopa staje się lekka,a tym samym daje możliwości,daje możliwści gdy generuje za sobą GOŚcia od kiki,bo inaczej TWÓJ BUCZY BUT wije się przez jakieś dziwne żródło w      skali 150zł zwrotu. a grać trzeba!i tu też prawda,ja preferuje skóre gdyż ona oddaje mi TO jak jest mokra i jak i to jak jest sucha !sport i pi...lka nożna i piłka !jakikolwiek  sport ma to do siebie,czy na świece,czy GDZIE yndzyj,zawsze opiera sie na BUCIE!więc czy ten but jest tak drogi,tak głupi? -moje panie                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz